Update: Ons werk in tijden van het Corona virus.

Geplaatst op 8 juni 2020

Nu de maatregelen om het coronavirus terug te dringen zijn versoepeld, geven wij u hier graag een update van de veranderingen voor de werkzaamheden van de Oorlogsgravenstichting.

De beperkingen waar wij mee te maken hebben zijn:

1. Het is gewoon mogelijk om bloemen te bestellen die wij voor u op de graven leggen. In verband met de uitbraak van het Corona-virus zijn in Indonesië echter niet alle bloemen leverbaar. Het kan hierdoor zijn dat de bloemstukjes een andere samenstelling hebben dan u van ons gewend bent. Kijk hiervoor op http://oorlogsgravenstichting/bloemen

2. Het informatiecentrum op Militair Ereveld Grebbeberg is nog steeds gesloten. Het informatiecentrum op Nationaal Ereveld Loenen is beperkt toegankelijk. De erevelden zijn wel gewoon open. Wij vragen u tijdens uw bezoek 1,5 meter afstand te houden, uw verblijfsduur te beperken en bij thuiskomst de handen te wassen.

3. De gratis rondleidingen op Nationaal Ereveld Loenen zijn in juni weer begonnen. U kunt voortaan op de eerste en laatste zondag van de maand weer meewandelen met onze gidsen. Wel vragen wij u hierbij afstand te houden van uw medewandelaars en de instructies van uw gids goed op te volgen.

4. De pelgrimsreis naar Indonesië die op 28 maart zou vertrekken is verschoven naar september 2020.

5. Ons kantoor in Den Haag is op maandag t/m donderdag beperkt geopend. Op deze dagen is een deel van de medewerkers aanwezig, Medewerkers die niet op kantoor zijn werken vanuit huis en zijn gewoon telefonisch en per mail bereikbaar.

Schrijf in voor onze nieuwsbrief
Volg ons op