Update: Ons werk in tijden van het Corona virus.

Geplaatst op 7 juli 2020

Nu de maatregelen om het coronavirus terug te dringen verder zijn versoepeld, geven wij u hier graag een update van de veranderingen voor de werkzaamheden van de Oorlogsgravenstichting.

De versoepelingen en beperkingen waar wij mee te maken hebben zijn:

1. Het is gewoon mogelijk om bloemen te bestellen die wij voor u op de graven leggen. In verband met de uitbraak van het Corona-virus zijn in Indonesië echter niet alle bloemen leverbaar. Het kan hierdoor zijn dat de bloemstukjes een andere samenstelling hebben dan u van ons gewend bent. Kijk hiervoor op Oorlogsgravenstichting/bloemen.

2. Het informatiecentrum op Militair Ereveld Grebbeberg is weer open. Wel wordt geadviseerd om de aangegeven route in het informatiecentrum te lopen  Het informatiecentrum op Nationaal Ereveld Loenen is gewoon toegankelijk. De erevelden zijn wel gewoon open. Wij vragen u tijdens uw bezoek 1,5 meter afstand te houden en bij thuiskomst de handen te wassen.

3. De gratis rondleidingen op Nationaal Ereveld Loenen zijn in juni weer begonnen. U kunt voortaan op de eerste en laatste zondag van de maand weer meewandelen met onze gidsen. Wel vragen wij u hierbij afstand te houden van uw medewandelaars en de instructies van uw gids goed op te volgen.

4. Ons kantoor in Den Haag is op maandag t/m donderdag beperkt geopend. Op deze dagen is een deel van de medewerkers aanwezig, Medewerkers die niet op kantoor zijn werken vanuit huis en zijn gewoon telefonisch en per mail bereikbaar.

Schrijf in voor onze nieuwsbrief
Volg ons op