Jakarta en Surabaya 21 februari t/m 4 maart 2019

Begin 2019 organiseert de Oorlogsgravenstichting een gecombineerde reis naar de erevelden Ancol en Menteng Pulo in Jakarta en Kembang Kuning te Surabaya.

De reis bestaat uit een evenwichtig programma waarin er, naast het bezoek aan de erevelden, ook tijd is voor het bekijken van historische plaatsen en om wat tot rust te komen.

Wilt u meer weten of heeft u interesse om mee te gaan? Neem dan contact met ons op via info@ogs.nl of bel met 070 313 1080. Kijk ook op www.oorlogsgravenstichting.nl.

Praktische informatie

Voor de reis van 2019 gelden de volgende reissommen: Aangezien deelname aan deze reis gesubsidieerd wordt, achten wij het redelijk om aan nabestaanden van de eerste graad (ouders, weduwen c.q. weduwnaars en kinderen van het slachtoffer) een hogere financiële bijdrage toe te kennen dan aan de overige nabestaanden:

Per persoon:        € 2.240,00                               Eenpersoonskamer (toeslag): € 550,00

Voor alle overige familieleden en hun eventuele begeleid(st)ers:
Per persoon:       € 2.510,00                                Eenpersoonskamer (toeslag): € 550,00

Bij deze reissommen zijn inbegrepen:

• de vliegreis per lijndienst vanaf Schiphol, economy class;
  • de volledige verzorging in goede hotels op basis van overnachting in een tweepersoonskamer, inclusief ontbijt, lunch en diner (toeslagen voor eenpersoonskamers zijn hierboven vermeld);
  • het aanvullend vervoer ter plaatse, binnenlandse vluchten, excursies (tenzij anders vermeld), bedienings- en entreegelden, bagageafhandeling
  • de vliegbelasting, de luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen en premie reisverzekering (geen annuleringsverzekering).

Alle andere kosten, zoals uitgaven voor vaccinaties, paspoort, vervoer naar en van Schiphol, uitgaven van persoonlijke aard enz., zijn voor eigen rekening.

In het belang van de deelnemers en voor een goede organisatie, wordt het aantal deelnemers per reis beperkt tot 25 personen. Indien het aantal inschrijvingen het aantal beschikbare plaatsen overtreft, krijgen diegenen die pas voor de eerste of tweede keer deelnemen voorrang. De Stichting behoudt zich het recht voor een geplande reis te annuleren bij onvoldoende belangstelling.

Voor de goede orde attenderen wij u erop dat alleen kan worden ingeschreven voor een reis die een ereveld waar een omgekomen familielid begraven ligt, of vooral herdacht wordt, tot hoofdbestemming heeft.

Individuele afwijking van het reisprogramma of verlenging van de verblijfsduur is in principe niet mogelijk.

Subsidieregeling

De pelgrimsreizen worden deels door de Oorlogsgravenstichting en deels door het vfonds gesubsidieerd met middelen uit de Nationale Postcode Loterij en de BankGiro Loterij. Uw deelname aan deze loterijen wordt daarom van harte aanbevolen.

Schrijf in voor onze nieuwsbrief
Volg ons op