Semarang en Surabaya 22 februari t/m 5 maart 2017

In februari 2018 organiseert de Oorlogsgravenstichting een gecombineerde reis naar de erevelden Kalbanteng en Candi te Semarang en het ereveld Kembang Kuning te Soerabaya gelegen op midden en Oost Java. Tijdens deze reis wonen wij op 27 februari de herdenking bij van de Slag in de Javazee.

De reis bestaat uit een evenwichtig programma waarin naast het bezoek aan het erevelden Kalibanteng, Candi en Kembang Kuning ook tijd is voor de bezichtiging aan historische plaatsen en om wat tot rust te komen.

Praktische informatie

Voor deze reis gelden de volgende reissommen: Aangezien deelname aan deze reis gesubsidieerd wordt, achten wij het redelijk om aan nabestaanden van de eerste graad (ouders, weduwen c.q. weduwnaars en kinderen van het slachtoffer) een hogere financiële bijdrage toe te kennen dan aan de overige nabestaanden.

voor ouders, weduwen/weduwnaars en kinderen van het slachtoffer en hun eventuele begeleid(st)ers:
per persoon:        € 2.110,=       toeslag eenpersoonskamer: € 500,=

voor alle overige familieleden en hun eventuele begeleid(st)ers:
per persoon:        € 2.370=         toeslag eenpersoonskamer: € 500,=

Bij deze reissommen zijn inbegrepen:

In deze reissom zijn begrepen:
- vliegreis per lijndienst vanaf Schiphol, economy class;
- volledige verzorging in uitstekende hotels, inclusief ontbijt, lunch en diner;
- aanvullend vervoer ter plaatse, excursies (volgens programma), bedienings- en entree gelden;
- luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen, bagageafwikkeling en premie reisverzekering.

Alle andere kosten, zoals kosten voor paspoort, visum, vaccinaties, vervoer naar en van Schiphol, uitgaven van persoonlijke aard enz. komen voor eigen rekening.

De Oorlogsgravenstichting behoudt zich het recht voor een geplande reis te annuleren bij onvoldoende belangstelling, of deze reis te combineren met een andere.

Voor de goede orde brengen wij voorts onder uw aandacht dat alleen kan worden ingeschreven voor een reis die een ereveld waar een omgekomen familielid begraven ligt, of met name herdacht wordt, tot hoofdbestemming heeft.

Aanmelding voor een pelgrimsreis is uitsluitend mogelijk door middel van de bijgesloten formulieren, die uiterlijk 5 december 2017 in ons bezit moeten zijn.

Subsidieregeling

Onze pelgrimsreizen worden deels door de Oorlogsgravenstichting en deels door het vfonds gesubsidieerd. Dit fonds deelt mee in de opbrengsten uit de Postcodeloterij en Lotto. Deelname aan deze loterijen bevelen wij dan ook graag van harte aan

Schrijf in voor onze nieuwsbrief
Volg ons op