Thailand 5 tot en met 15november 2018 (inschrijving gesloten)

In 2018 organiseren wij een pelgrimsreis naar Thailand waarbij de erevelden Kanchanaburi en Chungkai bezocht zullen worden. Naast het bezoek aan de erevelden maakt u kennis met de grote diversiteit aan natuur en de kleurrijke culturen van het land.

Praktische informatie

Voor de reis van 2018 gelden de volgende reissommen: Aangezien deelname aan deze reis gesubsidieerd wordt, achten wij het redelijk om aan nabestaanden van de eerste graad (ouders, weduwen c.q. weduwnaars en kinderen van het slachtoffer) een hogere financiële bijdrage toe te kennen dan aan de overige nabestaanden.

voor ouders, weduwen/weduwnaars en kinderen van het slachtoffer en hun eventuele begeleid(st)ers:
per persoon:        € 1.685,=       toeslag eenpersoonskamer: € 360,=

voor alle overige familieleden en hun eventuele begeleid(st)ers:
per persoon:        € 1.885=         toeslag eenpersoonskamer: € 360,=

Bij deze reissommen zijn inbegrepen:

de vliegreis per lijndienst vanaf Schiphol, economy class;
de volledige verzorging in goede hotels op basis van overnachting in een tweepersoonskamer,
inclusief ontbijt, lunch en diner (toeslagen voor eenpersoonskamers zijn hierboven vermeld);
het aanvullend vervoer ter plaatse, binnenlandse vluchten, excursies (tenzij anders vermeld),
bedienings- en entreegelden, bagageafhandeling, de vliegbelasting, de luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen en premie reisverzekering (geen annuleringsverzekering).
Alle andere kosten, zoals uitgaven voor vaccinaties, paspoort, vervoer naar en van Schiphol, uitgaven van persoonlijke aard enz., zijn voor eigen rekening.

In het belang van de deelnemers en voor een goede organisatie, wordt het aantal deelnemers per reis beperkt tot 25 personen. Indien het aantal inschrijvingen het aantal beschikbare plaatsen overtreft, krijgen diegenen die pas voor de eerste of tweede keer deelnemen voorrang. De Stichting behoudt zich het recht voor een geplande reis te annuleren bij onvoldoende belangstelling.

Voor de goede orde attenderen wij u erop dat alleen kan worden ingeschreven voor een reis die een ereveld waar een omgekomen familielid begraven ligt, of vooral herdacht wordt, tot hoofdbestemming heeft.

Individuele afwijking van het reisprogramma of verlenging van de verblijfsduur is in principe niet mogelijk.

Aanmelding voor de reis van 2018 is uitsluitend mogelijk door middel van de op deze pagina te downloaden formulieren formulieren, die uiterlijk 16 juni 2018 in ons bezit moeten zijn.

U ontvangt zo spoedig mogelijk na 16 juni 2018 bericht over het al dan niet doorgaan van de reis 2018, alsmede over de verder te vervullen formaliteiten.

Subsidieregeling

Onze pelgrimsreizen worden deels door de Oorlogsgravenstichting en deels door het Nationaal Fonds voor vrede, vrijheid en veteranenzorg gesubsidieerd. Dit fonds deelt mee in de opbrengsten uit de Bank Giro Loterij en Lotto. Deelname aan deze loterijen bevelen wij dan ook graag van harte aan

Schrijf in voor onze nieuwsbrief
Volg ons op