Ik word donateur van de Oorlogsgravenstichting

Hartelijk dank dat u belangstelling heeft voor het werk van de Oorlogsgravenstichting. Wij hopen dat u met veel plezier naar de uitzending van de documentaire 'Elk oorlogsgraf heeft een verhaal' heeft gekeken.

Ieder graf heeft een verhaal, en om deze verhalen door te kunnen vertellen hebben wij uw steun nodig. Als donateur levert u een structurele bijdrage aan dit werk. U doneert jaarlijks of maandelijks een zelf te bepalen bedrag aan de Stichting Vrienden van de Oorlogsgravenstichting. De Oorlogsgravenstichting gebruikt het geld om projecten uit te voeren die tot doel hebben om de verhalen die horen bij de graven levend te houden en aan de hand van dilemma’s die voortkomen uit deze verhalen een bijdrage te leveren aan het debat over vrede en veiligheid.

Meld u hier aan als donateur

Elk oorlogsgraf heeft een verhaal

De documentaireserie 'Elk oorlogsgraf heeft een verhaal' is in opdracht van de Oorlogsgravenstichting gemaakt door Pia Media. De serie bestaat uit vijf delen. In elk deel volgen de makers nabestaanden van oorlogsslachtoffers naar het graf van hun dierbare, soms aan de andere kant van de wereld, en wordt hun verhaal vastgelegd. Ter gelegenheid van het 70-jarig bestaan van de Oorlogsgravenstichting zendt het themakanaal ONS in de maanden november en december de volledige serie genaamd ‘Elk oorlogsgraf heeft een verhaal’ uit op de maandagavond om 21:30.

De delen worden uitgezonden op de volgende data:
Deel 1 – 14 november – Nederland
Deel 2 – 21 november – Europa
Deel 3 – 28 november – Indonesië
Deel 4 – 12 december – Thailand en Australië
Deel 5 – 19 december – Canada en Zuid-Korea

ANBI

De Stichting Vrienden OGS is een Culturele Algemene Nut Beogende Instelling (ANBI) . U krijgt daarom extra fiscaal voordeel over uw gift, periodieke schenking, erfstelling en legaat. Donaties investeren we volledig in projecten van de Oorlogsgravenstichting.  De Stichting Vrienden OGS  ziet erop toe dat alle ontvangen bijdragen juist worden besteed.

Schrijf in voor onze nieuwsbrief
Volg ons op