Bloemen en kransen

Wilt u graag een bloemstuk of krans laten leggen op een graf, dan verzorgen wij dit graag voor u. U ontvangt na ongeveer zes weken een foto van het graf met de bloemen.

Deze dienstverlening bieden wij aan op de op de Nederlandse erevelden op de Grebbeberg en in Loenen, op de erevelden in Duitsland, Indonesië (op Java), in Thailand en de erevelden in Hongkong, Singapore, Korea  en Thanbyuzayat in Myanmar (voormalig Birma).

Besteltermijn
Op de erevelden in Nederland, Indonesië, Thailand en Myanmar is het mogelijk een voorkeursdatum voor de bloemlegging op te geven. De besteltermijn hiervoor is: één week voor Nederland, twee weken voor Indonesië en drie weken voor Thailand en Myanmar. Deze besteltermijn wordt automatisch aangegeven in het bestelformulier. In de overige landen vindt de bloemlegging plaats bij het eerstvolgende bezoek van een van onze vertegenwoordigers aan het ereveld.

Hoe bestel ik bloemen?
Het bestellen van de bloemen is gekoppeld aan het graf waar u bloemen wilt leggen. U gaat via de zoekfunctie naar het oorlogsslachtoffer gaan voor wie u de bloemen wilt bestellen en klikt op de link ‘leg bloemen op dit graf’. Alle gegevens van het graf worden dan automatisch meegenomen in de bestelling. Bestellingen voor de erevelden in Hongkong, Singapore en Korea kunt u via de mail doorgeven aan kafernhout@ogs.nl.

Ann Armstrong Livingstone
Nederlands ereveld Kalibanteng te Semarang
V-III 193

Indien u een krans heeft bestelt kunt u hieronder de tekst voor het lint doorgeven.

Schrijf in voor onze nieuwsbrief
Volg ons op