Zo zijn nog niet alle bijdrages zijn teruggeplaatst, dit gebeurd in etappes, met name ’s nachts. Mist u nog een bijdrage, dan kunt u dit doorgeven, wij zullen u dan informeren wanneer deze is teruggeplaatst.

Laatste foto van opa Coen, vlak voor of tijdens de oorlog.

Geplaatst door georgedelacroix op 17 mei 2013

Cornelis Leendert Murk (1880 - 1945) is mijn overgrootvader van moederskant. Zijn roepnaam was Coen.Deze foto is omstreeks 1912 gemaakt in Atjeh. Opa Coen is ten tijde van de oorlog tussen Nederland en Atjeh in Atjeh gestationeerd. Opa Coen staat hier op de foto met zijn vrouw Waginah en twee oudste dochters Elsabeth (Beth, 1906) en Cornelia (Corrie, 1911). Beide dochters zijn geboren in Atjeh. Sluiten

Geplaatst door georgedelacroix op 17 mei 2013

Leg bloemen op dit graf

Wilt u graag bloemen laten leggen op dit graf, dan verzorgen wij dit graag voor u.
Bestel bloemen
Bloemen en kransen