Gratis rondleidingen op Nationaal Ereveld Loenen

Wandel tussen begin juni en eind oktober elke zondag gratis mee met een van onze gidsen. De rondleiding start om 11 uur. U wordt opgewacht bij de ingang van Nationaal Ereveld Loenen (Groenendaalseweg 64). De rondleiding is geschikt voor families.

* Het rondleidingenseizoen wordt 6 juni hervat onder de geldende coronamaatregelen.

Nationaal Ereveld Loenen
Nationaal Ereveld Loenen is een ongewone oorlogsbegraafplaats. Het is de laatste rustplaats van bijna 4.000 Nederlandse Oorlogsslachtoffers: militairen en burgers. Mannen, vrouwen en kinderen. Al deze mensen hebben een verhaal, hoe kort en eenvoudig ook.

Liever een rondleiding op maat?

Op zowel Nationaal Ereveld Loenen als Militair Ereveld Grebbeberg kunnen wij een rondleiding op maat verzorgen. Een rondleiding is mogelijk voor groepen vanaf 10 personen en duurt ongeveer een uur. De kosten bedragen €2,- per persoon. Heeft u specifieke wensen voor een rondleiding? Dan stellen wij graag een uniek programma voor u samen. De prijs hiervoor is in overleg.

Reserveer een rondleiding voor uw bedrijf, schoolklas of familie door contact op te nemen met Peter Raatgever via 070-3131094 of mail naar: info@ogs.nl

Schrijf in voor onze nieuwsbrief
Volg ons op