Jacob Philip Musch

1913 - 1944

Geboren op 08-03-1913 in Amsterdam

Overleden op 07-09-1944 in Ommen

Zo zijn nog niet alle bijdrages zijn teruggeplaatst, dit gebeurt in etappes, met name ’s nachts. Mist u nog een bijdrage, dan kunt u dit doorgeven, wij zullen u dan informeren wanneer deze is teruggeplaatst.

gedenksteen Willem de Zwijgerkerk met J.PH. Musch

Tekst op de gedenksteen in het voorportaal van de Willem de Zwijgerkerk, Olympiaweg 14, Amsterdam:Ter nagedachtenis van de lidmaten der Gereformeerde Kerk van Amsterdam-Zuid gevallen in 1940 – 1945Ds. Kornelis Sietsma, E. Alberts S.J.P. Bakker, Bas van Beveren K. Blumenthal, J. van Breda, G. Brinkhuis D.G. van Buuren, L.C. Dijkman, W. Geerlof C. Homburg, J. de Jong, K.H.J. Jurriens J. Knol, G.H. Laverman, J.PH. Musch H. Olofsen, H. Perels, M. Ploeger P.A. Redelaar, C. Visser, G. Visser A.R. Vermeulen, R. Wiener- Bendien Sluiten
Bron: van de gedenksteen

Geplaatst door J.C. Gaasterland op 18 februari 2019