Paul Freddy van der Put

Geboren op 13-07-1901 in Gombong, NOI

Overleden op 13-06-1943 in Maoemere, Flores

Militair onderdeel

Onze website en de database erachter zijn recent helemaal vernieuwd.

Wij werken op dit moment hard om de laatste puntjes op de i te zetten. Zo zijn nog niet alle bijdrages gekoppeld aan de persoonskaarten. Mocht u nog iets missen, dat kunnen wij u ervan verzekeren dat er hard wordt gewerkt om dit te herstellen.

Ook de bestelprocedure van de bloemen is vereenvoudigd. Mocht het bestellen van een bloemlegging toch niet lukken, neemt u dan contact met ons op.

Familie

Weduwe Johanna van der Put-Beijnon, dochter Annemarie (10) en zoon Paul (22), enkele jaren na aankomst in Nederland (1946).
Bron: P van der Put

Geplaatst door Martijn Drenth op 21 februari 2017

Jong gezin

Onze kleine Indische familie op een vroege ochtend in het Malangse. Links mijn vader P.F.van der Put, werkzaam bij het gevangeniswezen, zijn vrouw Jo van der Put-Beijnon en hun eerste zoontje Paul, ook wel Pa-oel genoemd. Eén ding is zeker, het jonge paar had een prachtige kinderwagen. Vier jaar later verhuisde de familie naar Batavia, waar vader Van der Put bij de gemeente kwam te werken. Sluiten
Bron: P van der Put

Geplaatst door Martijn Drenth op 21 februari 2017

Leg bloemen op dit graf

Wilt u graag bloemen laten leggen op dit graf, dan verzorgen wij dit graag voor u.
Bestel bloemen
Bloemen en kransen