Zo zijn nog niet alle bijdrages zijn teruggeplaatst, dit gebeurd in etappes, met name ’s nachts. Mist u nog een bijdrage, dan kunt u dit doorgeven, wij zullen u dan informeren wanneer deze is teruggeplaatst.

Over Mozes Joseph Sanders.

Het adres van Mozes Joseph Sanders ten tijde van zijn deportatie was Adelheidstraat 87a (Bezuidenhout) te Den Haag.Beroep: fotograaf.Gretha Sanders-Huisman Echtgenote 1910 – 1943 Kinderen Emil Sanders Zoon 1942 – 1943 Rosette Josephine Sanders Dochter 1935 – 1943Gezin Mozes Joseph Sanders Van dit gezin is ook een JOKOS-dossier (nummer 20299) aanwezig op het Gemeentearchief van Amsterdam. Voor inzage is toestemming nodig van de stichting Joods Maatschappelijk Werk.https://www.joodsmonument.nl/nl/page/149400/mozes-joseph-sanders#intro Sluiten
Bron: Joods Monument.nl, Vereniging 18 juni, Erelijst Bezuidenhout.

Geplaatst door Jurriaan Wouters op 22 januari 2018