Zo zijn nog niet alle bijdrages zijn teruggeplaatst, dit gebeurd in etappes, met name ’s nachts. Mist u nog een bijdrage, dan kunt u dit doorgeven, wij zullen u dan informeren wanneer deze is teruggeplaatst.

Over Rosette Josephine Sanders.

Het adres van Rosette Josephine Sanders ten tijde van haar deportatie was Adelheidstraat 87a (Bezuidenhout) te Den Haag. Rosette Josephine Sanders, haar moeder Gretha, haar vader Mozes en broer Emil kwamen op 08-01-1943 in kamp Westerbork aan. Deportatie naar Auschwitz-Birkenau vond plaats op 29-01-1943.Ouders Gretha Sanders-Huisman Moeder 1910 – 1943 Mozes Joseph Sanders Vader 1909 – 1943 Broers/zussen Emil Sanders Broer 1942 – 1943 Rosette Josephine Sanders 1935 – 1943https://www.joodsmonument.nl/nl/page/149398/rosette-josephine-sanders Sluiten
Bron: Joods Monument.nl, Vereniging 18 juni, Erelijst Bezuidenhout.

Geplaatst door Jurriaan Wouters op 22 januari 2018