Zo zijn nog niet alle bijdrages zijn teruggeplaatst, dit gebeurd in etappes, met name ’s nachts. Mist u nog een bijdrage, dan kunt u dit doorgeven, wij zullen u dan informeren wanneer deze is teruggeplaatst.

Over Jeanette Marie Bobbe.

Het adres van Jeanette Marie Bobbe ten tijde van haar deportatie was Adelheidstraat 76 (Bezuidenhout) te Den Haag.Beroep: TypisteVader: Emanuel Bobbe. Moeder: Sara Ronetta Duifken Bobbe-Elzas.Gezin Emanuel Bobbe. Van dit gezin is ook een JOKOS-dossier (nummer 16388) aanwezig op het Gemeentearchief van Amsterdam. Voor inzage is toestemming nodig van de stichting Joods Maatschappelijk Werk. Uit het JOKOS-dossier is bekend dat er een claim is ingediend voor vergoeding van waardevolle voorwerpen ingeleverd bij de roofbank Lippmann-Rosenthal (L-claim, nummer 1199/15449). Sluiten
Bron: Joods Monument.nl, Vereniging 18 juni, Erelijst Bezuidenhout.

Geplaatst door Jurriaan Wouters op 21 januari 2018