Zo zijn nog niet alle bijdrages zijn teruggeplaatst, dit gebeurd in etappes, met name ’s nachts. Mist u nog een bijdrage, dan kunt u dit doorgeven, wij zullen u dan informeren wanneer deze is teruggeplaatst.

Over Constant Cohen.

Het adres van Constant Cohen ten tijde van zijn deportatie was Adelheidstraat 119 (Bezuidenhout) te Den Haag.Beroep: KantoorbediendeFamilie: Ouders Amalia Cohen-Bendien Moeder Toegevoegd door gebruiker 1852 – 1930 Simon Cohen Vader Toegevoegd door gebruiker 1856 – 1920 Broers/zussen Veronica Vromen-Cohen Zus 1881 – 1944 Maurits Cohen Broer 1887 – 1943 Michel Julius Cohen Broer 1882 – 1940 Henri Cohen Broer Toegevoegd door gebruiker 1891 – 1973 Benjamin Willem Cohen Broer Toegevoegd door gebruiker 1879 – 1967 Emile Cohen Broer Toegevoegd door gebruiker 1894 – 1980 Eveline Cohen Zus Toegevoegd door gebruiker 1896 Robert Cohen Broer Toegevoegd door gebruiker 1892 Constant Cohen 1889 – 1943 Van deze persoon is ook een JOKOS-dossier (nummer 7132) aanwezig op het Gemeentearchief van Amsterdam. Voor inzage is toestemming nodig van de stichting Joods Maatschappelijk Werk.https://www.joodsmonument.nl/nl/page/149435/constant-cohen Sluiten
Bron: Joods Monument.nl, Vereniging 18 juni, Erelijst Bezuidenhout.

Geplaatst door Jurriaan Wouters op 24 januari 2018