Zo zijn nog niet alle bijdrages zijn teruggeplaatst, dit gebeurd in etappes, met name ’s nachts. Mist u nog een bijdrage, dan kunt u dit doorgeven, wij zullen u dan informeren wanneer deze is teruggeplaatst.

Gebeurtenissen omtrent het overlijden

In de ' Nieuwe courant' van 26-03-1949 staat een uitgebreid artikel waarin beschreven wordt hoe het personeel van "Zoutwinning Madoera" en "Madoera Stoomtram Mij." door de Japanners om het leven is gebracht en hoe men dit te weten is gekomen.Door op de onderstaande link te klikken komt u rechtstreeks op de pagina terecht. https://www.delpher.nl/nl/kranten/view?query=%22Ge%C3%ABxecuteerd+personeel+Zoutwinning+Madoera+en+Madoera+Stoomtram+Mij%22&coll=ddd&sortfield=date&identifier=MMNIOD04:000094581:mpeg21:a0035&resultsidentifier=MMNIOD04:000094581:mpeg21:a0035 Sluiten
Bron: delpher.nl

Geplaatst door Marcel Ravenhorst op 11 juli 2020

Nederlands ereveld Ancol te Jakarta

Vak/rij/nummer IV 17:18

Leg bloemen op dit graf

Wilt u graag bloemen laten leggen op dit graf, dan verzorgen wij dit graag voor u.
Bestel bloemen
Bloemen en kransen