Zo zijn nog niet alle bijdrages zijn teruggeplaatst, dit gebeurd in etappes, met name ’s nachts. Mist u nog een bijdrage, dan kunt u dit doorgeven, wij zullen u dan informeren wanneer deze is teruggeplaatst.

Gezin

Michael had ten tijde van zijn overlijden (op mijn gestapt) een vrouw Cor Kierkels- van den Heuvel en een dochter Agnes Kierkels (geb. 29 januari 1942). Michael en zijn vrouw zijn eerst beide begraven in Eindhoven waar ze toen woonden en later samen overgeplaatst naar Ereveld Loenen. Inmiddels zijn er uit dit huwelijk nog vier kleinkinderen en vijf achterkleinkinderen geboren. Een van de kleinkinderen is naar zijn opa vernoemd. Sluiten
Bron: Ik ben een van de kleinkinderen

Geplaatst door Corine Van Dongen op 29 mei 2018

Michael Kierkels staat ook op:

Nationaal Ereveld Loenen

Vak/rij/nummer A 523

Leg bloemen op dit graf

Wilt u graag bloemen laten leggen op dit graf, dan verzorgen wij dit graag voor u.
Bestel bloemen
Bloemen en kransen